Recogida de Firmas REAPERTURA IMEDIATA DEL CAT DE VIGO

Para: Abel Caballero

Ante el Cierre por parte de Abel Caballero del Centro de Artesanía Tradicional (CAT)con total ocultamiento y a espaldas de los colectivos artesanos, Los Artesanos y aprendices del oficio Exigimos al Concello de Vigo, que de marcha atrás en el cierre de este centro de formación y divulgación que daba formación a mucha gente.
Ate esto queremos denunciar la campaña de mala gestión de Abel Caballero, al frente del concello, y queremos censurar esta actitud.
Por eso los abajo firmantes, Reivindicamos:
-Reapertura del centro de CAT
-Incremento del presupuesto de este centro para actividades

Ante o Peche por parte de Abel Caballero do Centro de Artesanía Tradicional (*CAT)con total *ocultamento e ás costas dos colectivos artesáns, Os Artesáns e aprendices do oficio Esiximos ao Concello de Vigo, que de marcha atrás no peche deste centro de formación e divulgación que daba formación a moita xente.
Ate isto queremos denunciar a campaña de mala xestión de Abel Caballero, á fronte do concello, e queremos censurar esta actitude.
Por iso os abaixo asinantes, Reivindicamos:
-Reapertura do centro de *CAT
-Incremento do orzamento deste centro para actividades
-Restitución de todos os cursos da familia de artesanía que alí había
-Nin un só € de recorte para a cultura
-Restitución de todos los cursos de la familia de artesanía que allí había
-Ni un solo € de recorte para la cultura